Aunque lo de hacerse auto-publicidad sea narcisita y egótico, es para mi un placer anunciar a quienes siguen este blog que, como ya comenté en una entrada anterior, desde hoy se puede adquirir en quioscos y pequeñas librerías de barrio el libro sobre El gran negocio mundial de la energía, que escribí para la colección Los retos de la economía de RBA editores.
En la anterior entrada, adjunté la imagen de la portada. Hoy os muestro su reverso, en el que, creo, se hace un buen resumen de él.
Deseo que os guste.
Moltes felicitats a la meva amiga narcisista i egòtica !!! El que tenim d’aprendre de tu !!!
Jo a vegades m’he fet publicitat dels meus llibres i presentacions,..etc, però en cap moment he pensat que era narcisista i egòtic, al contrari, he pensat que he escrit o explicat quelcom interessant per a molta gent i que tinc el deure de informar-els.
I el que tu també pots aprendre de tu mateixa: el generosa i encantadora que ets !!
Petons, abraçades, felicitats i… també…. una miqueta de temps per el més important de la teva vida: TU !! Ramon
Enviat des del meu iPad